miercuri, 11 noiembrie 2009

Feedback invata fizica online!

Va salut!
In primul rand vreau sa imi cer scuze ca nu am reusit inca sa public materialul despre acustica (cand o sa am timp liber o sa postez - sper cat mai curand).
Inca un lucru care ma intereseaza foarte mult este parerea voastra despre acest blog. Ce credeti ca ar trebui sa mai contina? Am vazut ca am avut comment la testul de inteligenta al lui Einstein... Va plac astfel de teste? Daca da, o sa incerc sa le introduc cat mai des in continutul blogului.
Ma intereseaza foarte mult continutul de fizica al blogului... adica ce fel de fizica vreti sa invatati sau sa aprofundati online: fizica clasica sau moderna? fizica atomica, fizica nucleara, optica, oscilatii si unde, mecanica (clasica/analitica/cuantica)... ? sau ce alt domeniu din fizica va intereseaza? va promit sa public online materialele solicitate de voi in masura in care le am sau pot face rost...
Astept nerabdator un FEED-BACK!!! (in acelasi timp si critici cu ce nu e bun)
Numai bine!

Invata fizica online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu